FACEM CUMPĂRĂTURI DE APROVIZIONARE

ȘI LE LIVRAM LA SEDIUL FIRMEI

Formular pers juridice
Verifica cu atenție si trimite lista. Te vom contacta pentru confirmarea comenzii.

COSTURILE DE APROVIZIONARE

PENTRU COMPANII

Te rugăm să ne contactezi pentru o ofertă personalizată de livrari cumparaturi la sediul firmei.
Oferta se personalizează în funcție de: numărul de livrări / lună, bugetul alocat pentru cumpărături, diversitatea cumpărăturilor și termenele de plată stabilite de comun acord.

LIVRARI CUMPARATURI LA SEDIUL FIRMEI

ÎN CLUJ

Echipa Avantaj Delivery Cluj vine în sprijinul societăților comerciale din Cluj, oferindu-vă un serviciu complet de livrari cumparaturi la sediul firmei. Cumpărăm și vă livrăm produsele de care aveți nevoie în maxim 24h!

Cu ajutorul nostru totul devine mai simplu! Nu mai este nevoie ca unul dintre angajați să se deplaseze pentru a cumpăra produsele de protocol, de patiserie, de papetărie, de curățenie sau de igienă de care este nevoie lunar la sediul firmei. 

Noi venim în ajutorul dumneavoastră și vi le aducem direct la birou, în maximă siguranță, prin serviciul nostru de livrari cumparaturi la sediul firmei. Ba mai mult decât atât, tot noi ne ocupăm și de aranjarea produselor în zonele dedicate. De exemplu: 

– cafeaua și servețelele le depozităm în spațiile dedicate din bucătărie;

– produsele de papetărie le aranjăm în zona dedicată copiatoarelor;

– alimentele perisabile, precum laptele, iaurturile, sandwich-urile, snack-urile sau deserturile le depozităm în zonele dedicate din frigider;

Astfel, nu mai este nevoie de niciun efort în plus din partea angajațiilor dumneavoastră.

Stabilirea programului de livrari cumparaturi la sediul firmei și a comisionului se va face de comun acord, cu fiecare societate în parte, pe baza termenilor agreați în contractul de colaborare. 

Facem cumpărăturile din: Cora, Selgros, Metro, Carrefour, Kaufland, Lidl și Auchan, dar și de la o serie de alți furnozori, în funcție de nevoile și de preferințele dumneavoastră. 

Plata se poate face în momentul în care sunt livrate produsele sau la o dată agreată, de comun acord, pe baza contractului de colaborare. 

În momentul de față plata se poate face prin cash, cu cardul sau prin ordin de plată (OP), conform termenilor agreați. La contravaloarea serviciului se mai adaugă costul bonului de cumpărături și costul de livrare.

Prin serviciul nostru de livrari cumparaturi la sediul firmei primiți produsele dorite în câteva ore, în funcție de ora la care a fost plasată comanda. Momentan, timpul mediu de livrare este de 24 ore din momentul plasării comenzii. Odată ce aceasta a fost preluată, vei fi notificat.

Produsele sunt transportate în plase de unică folosință și sunt grupate pe categorii, după cum urmează: fructe și legume, produse perisabile, alimente, produse de protocol sau  produse de curățenie sau igienă. Separarea o facem pentru a preveni contaminarea.

Da, luăm foarte în serios confidențialitatea comenzilor și a datelor pe care ni le oferi. Astfel, în cadrul serviciului nostru de livrari cumparaturi la sediul firmei am implementat un sistem prin care conținutul comenzii este cunoscut doar de persoanele din cadrul companiei noastre care procesează și livrează comanda.

office 2

COMENZILE PLASATE PÂNĂ ÎN ORA 17:00

SUNT LIVRATE ÎN MAXIM 24 ORE

Comenzile plasate după ora 17:00 vor fi livrate în maxim 48 de ore