FACEM CUMPĂRĂTURI DE APROVIZIONARE

PENTRU COMPANIA TA

LIVRARI CUMPARATURI LA SEDIUL FIRMEI

ÎN CLUJ

Echipa Avantaj Delivery Cluj vine în sprijinul societăților comerciale din Cluj, oferindu-vă un serviciu complet de livrari cumparaturi la sediul firmei. Cumpărăm și vă livrăm produsele de care aveți nevoie în maxim 48h!

Cu ajutorul nostru totul devine mai simplu! Nu mai este nevoie ca unul dintre angajați să se deplaseze pentru a cumpăra produsele de protocol, de patiserie, de papetărie, de curățenie sau de igienă de care este nevoie lunar la sediul firmei. 

Noi venim în ajutorul dumneavoastră și vi le aducem direct la birou, repede și în maximă siguranță, prin serviciul nostru de livrari cumparaturi la sediul firmei. Ba mai mult decât atât, tot noi ne ocupăm și de aranjarea produselor în zonele dedicate, de exemplu: cafeaua și servețelele sunt puse în bucătărie, produsele de papetărie le aranjăm în spațiul copiatoarelor etc. Astefel că nu este nevoie de niciun efort în plus din partea dunmeavoastră.

Stabilirea programului de livrari cumparaturi la sediul firmei și a comisionului se va face de comun acord, cu fiecare societate în parte.

Facem cumpărăturile din Cora, Selgros, Metro, Carrefour, Kaufland Lidl și Auchan. 

Prin serviciul de livrari cumparaturi la sediul firmei, predarea produselor se face în câteva ore în funcție de timpul în care a fost plasat comanda. Momentan timpul mediu de livrare este de 24 ore din momentul plasării comenzii. Odată ce comanda a fost preluată o să fiți notificați. Momentan facem livrari la sediul firmei în Cluj, la orice adresă de pe raza localităților Cluj-Napoca, Făget, Florești, Baciu.

Plata se efectuează în momentul în care sunt livrate produsele.

În momentul de față puteți plăti prin cash sau card. Se adaugă costul bonului de cumpărături și costul de livrare.

  • 40 lei – pentru cumparaturi pana in 300 lei
  • 50 lei – pentru cumparaturi pana in 400 lei
  • 60 lei – pentru cumparaturi pana in 500 lei
  • 12% din valoarea bonului de casa pentru cumparaturi peste 500 lei

Costurile de livrare pentru persoanele juridice sunt în totalitate personalizate. Sunt mai multe variabile ce sunt luate în considerare pentru a vă putea furniza un preț al serviciului nostru. Vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin intermediul formularului de contact pentru a discuta condițiile contractuale și să vă clădim oferta.

Produsele sunt transportate de noi în autoturisme pentru livrare și vin în pungi separate pentru categoria de produse din care fac parte. Separarea o facem pentru a preveni contaminarea.

Da, luăm foarte în serios aspectul confidențialității. Astfel, în cadrul serviciului nostru de livrari cumparaturi la sediul firmei, am implementat un sistem prin care conținutul comenzii dumnevoastră este cunoscut doar de persoane din cadrul companiei noastre ce procesează comanda.

ban pagina fizica

COSTURILE DE APROVIZIONARE

PENTRU COMPANII

Vă rugăm să ne contactați pentru o ofertă personalizată de livrari cumparaturi la sediul firmei.
Oferta se personalizează în funcție de: număr livrări / lună, buget alocat pentru cumpărături, diversitatea cumpărăturilor și termenele de plată stabilite de comun acord.

TOATE COMENZILE PLASATE PÂNĂ ÎN ORA 16:00

SUNT LIVRARE ÎN MAXIM 24 ORE

Comenzile ce sunt plasate după ora 16:00 sunt livrare în maxim 72 de ore

Formular pers juridice
Verifica cu atenție si trimite lista. Te vom contacta pentru confirmarea comenzii.