CUM A ÎNCEPUT PROIECTUL

ȘI UNDE NE ÎNDREPTĂM

CUMPĂRĂTURI LA DOMICILIU ȘI LA BIROU

ÎN CLUJ

Cel mai frumos cadou pe care poți să-l oferi cuiva este TIMPUL. De aceea, de 7 ani facem cumparaturi în locul tău, din magazinul tău preferat!

Avantaj Delivery s-a înființat în Cluj-Napoca din dorința de a veni în sprijinul dumneavoastra și de a vă oferi mai mult timp liber pentru lucrurile cu adevărat importante.

Din anul 2012 AVANTAJ DELIVERY este furnizorul de încredere pentru numeroase companii și persoane fizice din Cluj, care au ales să scape de grija cumpărăturilor cu ajutorul serviciilor noastre.

Facem cumparaturi pentru firme

Timpul e prețios când ai de condus o afacere, de aceea facem noi cumparaturi pentru firme.

Să fii antreprenor sau manager într-o companie este un lucru provocator și cu siguranță ultimul lucru de care dorești să te ocupi este să faci cumparaturi pentru firma, astfel încât tu și angajații tăi să nu duceți lipsă de nimic.

Ne propunem să devenim principalul furnizor de produse și servicii de livrare pentru companiile din Cluj-Napoca, oferindu-vă garanția unei colaborări de calitate.

Facem cumparaturi pentru acasă

Activitățile casnice pot deveni obositoare după o zi de lucru, de aceea facem noi cumparaturi pentru acasa în locul tău.

Pentru că și persoanele fizice sunt prioritatea noastră, venim cu un serviciu unic în Cluj-Napoca, fiind singura firmă de livrări care face aprovizionarea pentru casă din supermarketul ales de tine, apoi îți aducem cumparaturile la domiciliu.

Spune-ne ce produse dorești și noi mergem le cumparaturi pentru tine, cu livrare în maxim 24h! Facem cumpărăturile din Cora, Selgros, Metro, Carrefour, Kaufland, Lidl și Auchan.

Livrăm zâmbete și ținem conectați angajatorii și angajații

Sunt multe servicii care îi țin conectați pe angajatori și pe angajați pe timp de pandemie. Majoritatea sunt unelte online. Le știți cu toții: Skype, Zoom, Microsoft Teams, Google Meet. Noi însă, la Avantaj Delivery Cluj avem un alt tip de serviciu menit să țină treaz spiritul de echipă. Offline. Livrăm angajaților toate produsele necesare pentru a-și desfășura munca cât mai bine, chiar și remote.

Din 2020 am introdus un nou serviciu de ”furat zâmbete”. Da, chiar așa este. Prin intermediul acestui serviciu ajutăm firmele să păstreze vie relația cu angajații care lucrează de acasă și să-și arate aprecierea pentru ei chiar și atunci când nu sunt la birou.

Alegem împreună conținutul pachetului și programul de livrare și ne asigurăm că produsele ajung în siguranță la destinatar. Livrăm acasă la angajați pachete de birotică, dezinfectanți sau coșuri cu diverse produse, fructe, cafea, ceai suc, ciocolată, batoane energizante, produse pentru mic dejun, gustări și rontaieli, în funcție de bugetul și imaginația firmei. Atașăm chiar și câte un mesaj personalizat care să păstreze caldă legătura cu personalul, astfel încât aceștia să se simtă răsfățați și să se bucure de beneficiile de la birou chiar și acasă.

Noi suntem aici să te ajutăm să păstrezi legătura vie între tine și angajații tăi, indiferent dacă aceștia lucrează de acasă sau de la birou. Îți oferim servicii de calitate și TIMP pentru alte lucruri importante pentru tine!

COSTURILE PENTRU CUMPĂRĂTURI LA SEDIU

PERSOANE JURIDICE

COSTURILE PENTRU CUMPĂRĂTURI LA DOMICILIU

PERSOANE FIZICE